dilluns, 23 de juliol del 2007

Com va el règim

Doncs no ha estat cada setmana com m'havia proposat. Ja fa tres setmanes que vaig començar el règim. Estricte règim o com diria l'Enric Mumbrú, que és qui m'ha ficat en aquest embolic, dieta intel·ligent. Menjar no menges gaire, 700 grams de verdures al dia, i no de tot tipus de verdura, cinc sobres de complements de proteïnes, minerals i vitamines i unes quantes pastilles de sals i vitamines i us asseguro que ara ja no passo gana.
Bé les xifres, en el primers 14 dies de dieta són: 8 cm de perímetre "barriguero" i 4,7 kg menys de pes. Avui dilluns m'he tornat a pesar, cosa que em va dir el meu metge (Pasqual Ribera) que no fes per tal de no angoixar-me, i resulta que he perdut 2,3 kg aquesta setmana, 7 kg en tres setmanes, no està gens malament, sobre tot si tenim en compta que tinc de perdre 20kg.
Ara vindrà el més difícil compaginar l'estiu i la dieta. Com em va dir un company que també segueix aquesta dieta s'ha acabat la vida social durant un temps.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Y ese perfil que se te está quedando!!

Cuando vuelvas de vacaciones vas a estar casi tan bueno como tu compañero de fatigas.

(seguro que ahora estarás rastreando el IP para saber quién soy)