dimecres, 23 de gener del 2008

73 Kilos amb 500 grams

Avui ja és dimecres 23 de gener i moltes coses han passat des de l'últim post, malgrat que per a mi la que més destacà va ser el míting que José Montilla, Carme Chacon i sobre tot Felipe González van fer al Pavelló de la Vall d'Hebron, pavelló que se'ns va quedar petit d'avant la massiva afluència d'afiliats, afiliades i simpatitzants, els que em coneixeu sabeu que en això dels números no soc molt destre però ben bé hi hauria al carrer al voltant de dues mil persones.
Molt bons i ben estructurats, com sempre, els discursos del President i de la Ministra, però cal reconèixer que Felipe no ha perdut gens en aquests dotze anys, ans al contrari ha guanyat en la pedagogia i en la claretat dels continguts i en la seva capacitat d'encisar al públic. Si Felipe fos torero i el Pavelló la plaça, "habría cortao las dos orejas y el rabo" con una espectacular sortida a espatlles dels assistents. Espero na haver de trigar dotze anys més en poder assistir a un nou míting seu a Catalunya.
I ara anem al títol, amigues i amics, doncs sí, aquest és el meu pes actual. Jo que creia que amb les àpats de Nadal a Reis la cosa aniria a més i resulta que ha anat a menys, (1,9 Kg. menys que fa un més) i això que a més de primers, segons, tercers i postres també han caigut polvorons, mantegades, torrons, tortells, xurros, xocolata desfeta, etc. Ahir vaig tenir visita amb el meu amic metge i vem parlar d'anar introduint poc a poc arrossos, pasta i més carn vermella.
Ja tenen raó aquelles i aquells que em diuen que estic molt més prim encara que jo no m'ho acabi de creure. I és que es perd en la nit dels temps el darrer dia que vaig pesar el mateix.
A veure si ara els nervis de campanya no esgarren els resultats assolits fins el moment.