divendres, 30 de març del 2012

Sevilla, febrer de 2012 (IV i últim) La Cartuja y Santa Cruz

Amigues i amics, per fi he aconseguit finalitzar la feixuga feina de repassar les més de 500 fotografies que vaig fer durant les hores de no feina del meu viatge a Sevilla. Estic convençut que si anéssiu amb la càmera a la mà i planifiquéssiu els desplaçament possibles entre l'hotel i el centre de convencions n'hauríeu fetes moltes més.
Ens queden dues zones per veure, per un costat La Cartuja, fàbrica i monestir, i per un altre el barri de Santa Cruz. 
Comencem per ordre. La Cartuja té dues portes.


Porta del Riu


A La Cartuja trobareu el Centro Andaluz de Arte Contemporáneo, em van comentar que s'havia reconstruït amb motiu de l'Expo del 92. Quan jo vaig anar hi havia quatre exposicions.
Us penjo tres fotos més del recinte, al final del post teniu l'enllaç a l'àlbum





I per acabar Santa  Cruz, carrers estrets, jueria, i fins i tot l'estrofa d'una coneguda cançó.


Hay barrio de santa Cruz,
Hay plaza de doña Elvira,
Te vuelvo yo a recordar,
Y me parece mentira.






Falta, però una darrera foto, perquè Sevilla és taronja i tarongers, pels carrers i a La Cartuja.


Si voleu veure la resta de fotos només heu de seguir aquest enllaç. Si no m'erro 106 fotos, pot ser algun dia hi afegeixi alguna més. Espero que una, com a mínim, us agradi.