dimarts, 28 d’agost del 2012

Tornada de vacances. Sessions pendents

Espero que tothom hagi gaudit d'un bon estiu. Que aquells/es que volien descansar ho hagin fet i que els/les que volien viatjar i veure món també ho hagin pogut fer. Jo vaig aterrar a l'Estartit i no m'hi he mogut més que per apropar-me a algun altre poble més de l'Empordà. Aviat publicaré alguna de les fotos que hi vaig fer. També vaig decidir obrir-me perfil a una web d'aquestes de models, fotògrafs, maquilladores, etc. i amb aquest motiu he vist que tinc un munt de fotos de sessions sense publicar. No us deixo l'enllaç al perfil aquest que he comentat, però si que us deixo alguna de les fotos pendents de publicar, espero poder-ne fer, ben aviat, una entrada per a cadascuna. Les teniu per ordre cronològic de sessió.









Espero que us agradin!