dimecres, 10 d’octubre del 2012

Setges de Girona

El 23 de setembre passat vaig anar a la V Festa Reviu els Setges Napoleònics de Girona, no només per les ganes de veure aquesta recreació històrica, el grup Barcino Oriens va rebre la invitació de participar-hi, i vet aquí que em va tocar pujar en David cap a terres gironines. Ben d'hora pel matí vam agafar el cotxe en companyia de l'Anna, la nostra destinació era el poliesportiu de Fontajau punt de reunió de les tropes i resta de participants.
Les activitats van tenir lloc al barri vell de Girona, el portal de Sant Cristòfol, la Torre Gironella, la plaça de la Independència, les escales de Sant Domènec, els jardins del Alemanys, la plaça dels Apòstols, entre d’altres van ser escenari del pas dels diversos regiments que hi van participar.
Tropes vingudes de tot arreu. De la terra i de l’Aragó, València, Madrid, França, Itàlia i fins i tot d’Irlanda.
I, a més de les tropes, vaig tenir la sort de trobar-me amb la companya M.Àngels Cabarrocas i amb l’amic Jordi Ramon carregats amb les càmeres per tal d’immortalitzar aquesta cinquena festa. Ja de pas vaig aprofitar per parlar amb en Jordi de l’Associació cultural fotogràfica de l’Alt Empordà, impulsada per l’amic Daniel Arenas.
Aquí teniu un recull de les fotos que hi vaig fer. Espero que us agradin.












I aquí teniu tot l'àlbum.Que no vol dir que siguin totes les fotos que hi vaig fer. ;-)