dijous, 4 de desembre del 2014

Febrer de 2014

Això d'actualitzar el bloc amb les diferents activitats que un ha fet al llarg de l'any té els seus problemes, ja que el sofert lector, o lectora, deu pensar que està en una espècie de màquina del temps, però això d'escriure s'ha de fer quan un té temps o la inspiració suficient per fer-ho.
Febrer havia de ser el mes de la sessió d'hotel, els estudis estan molt bé, però anar provant coses fora, en altres localitzacions, és una pràctica que cal fer força sovint.
Ja teníem el lloc triat i tot preparat quan tres dies abans ens van ingressar la model amb una broncopneumònia que la va tenir uns quants dies a l'hospital. Després de suspendre-ho tot em va quedar el cap de setmana lliure i al curs de xocolata artística amb Oscar Hernandez que tenia programat a l'Escribà Academy vaig afegir el de melmelades casolanes ja que la dolça Elena Torrón em va prometre fer la de fruits vermells amb menta i altres dues elaboracions, melmelada de peres amb xocolata i melmelada de mandarines amb whisky.
I com que febrer és el mes de Sant Valentí res millor que un pastís a les tres xocolates amb forma de cor per celebrar-ho.
Us deixo algunes fotos, unes de càmera i les altres de mòbil, de totes dues elaboracions.
I el febrer, una vegada més, és el mes del Mobile World Congress al qe vaig poder assistir gràcies a la invitació que em va facilitar l'amic Jordi Serra d'Ubiqua. Algunes fotos al final