dimecres, 17 de desembre del 2014

Maig 2014 - Happy Birthday!!! - Saló del Còmic - Cris Biker

Comença a agradar-me això de mirar endarrere i no només per l'exercici de memòria.
Vam arribar al maig després d'un abril amb una setmana santa tardana amb uns bunyols que vaig fer seguint la recepta que Christian Escribà va publicar al seu llibre, el qual, aprofitant l'avinentesa, us recomano com a regal per aquestes festes nadalenques i un pastís ben estrany que vaig fer pel 22è. aniversari de'n David.
I maig va portar tres coses, per un costat una sessió fotogràfica amb la dilecta Cristina, per un altre el Saló del Còmic i per últim el pastís d'aniversari que vaig fer per a la celebració conjunta de de'n David i meu la foto del qual teniu a continuació.




És un Tiramisú "deconstruït": Mousse de cafè amb centre de flam de mascarpone sobre la base d'una planxa de bescuit i recobert de xocolata en pols. Un producte força interessant.

També va ser el mes del Saló del Còmic on, per fi, vaig poder coincidir amb qui és un dels grans mestres de la il·lustració i no només a Espanya, Luis Royo va ser-hi present i vaig aprofitar les dues vegades que vam coincidir. La primera divendres a la tarda on, a la meva llibreteta de 2014, va deixar quatre línies del seu art,

I la segona dissabte al matí, on vaig aconseguir que em dediqués el meu exemplar de la primera edició del primer llibre que va publicar: Women,


 La meva foto amb aquest artista tan excepcional.

I, per últim, però no menys important va venir a que va ser la primera de les diferents sessions que he anat fent de noies amb moto, la meva moto clar, The Biker Girls, amb la dilecta Cristina,  i vam aprofitar que érem a les instal·lacions de Shoot027, l'espai dels amics Miguel Yerga i Gustavo, per fer alguna foto més.
Us deixo una petita mostra d'una sessió d'aniversari excel·lent.







Més fotos de la sessió al set del meu perfil de 500px.com