dijous, 5 de novembre del 2015

A l'abril aigües mil Kesey Dylan i Aiya Campbell.

L'amic Alberto Bohera em va informar que dues models dels Estats Units estaven planejant un viatge cap a Europa i que estaven a la recerca d'algun fotògraf amb qui poder treballar. El primer nom que em va donar no em sonava gens, Aiya Campbell, però va dir-me que l'altra noia es deia Kelsey.
En sentir aquest nom la curiositat em va picar molt. Jo havia vist a 500px el treball que el fotògraf neoiorquí Craig W. havia fet amb una model de la qual em vaig mig enamorar, la dilecta Kelsey Dylan, una model fantàstica.




Al final, després de concertar data i hora, ens vam trobar a l'estudi de LF al carrer Binèfar i vam fer una sessió força, força interessant amb aquestes dues excepcionals models. Com ja sabeu necessito millorar el meu anglès, però ens vam acabar d'entendre.
Una nota, d'aquesta sessió hi ha força fotografies NSFW per la qual cosa si sou uns pusil·lànims puritans que veieu la palla en ull aliè us demano que no passeu d'aquesta línia. 
No les vaig poder afegir a la meva col·lecció de biker girls, però segur que tornaran.











Això és tot, per ara amics