dilluns, 9 de novembre del 2015

Al maig ..... (II) Kitti K

El meu amic Alberto Bohera, a qui mai no agrairé prou les seves informacions, va dir-me que hi havia una model que estava preparant una estada a Barcelona i que anava a la cerca de fotògrafs. Si bé en un principi jo no contava a fer cap sessió, en veure les fotos de la espectacular Kitti no m'hi vaig poder estar.
Vaig reservar l'estudi de'n Pere, i el dia de la sessió vaig recollir la Kitti a l'estació de Sants amb la moto. He de dir que li va fer molta gràcia, això d'anar amb moto.
Què dir de Kitti? És una model molt professional, de tracte agradable i disposada. Mai fa una cara dolenta ja que sempre deixa molt clar quin és el seu límit.
He de dir que a dates d'ara encara no tinc editades totes les fotos d'aquesta sessió. Què hi farem!!!














L'àlbum de la sessió