dilluns, 2 de maig del 2016

Març de 2016. Savarins,Pasqua, Deana, VictoriaH

Aquest any la Pasqua veia una mica avançada, això del primer dijous de la primera lluna plena de primavera és una cosa força molesta, la veritat.
Però abans que no arribés vaig fer una parell de cosetes, per un costat una melmelada de fruits vermells, una clàssica, que em va servir per elaborar uns savarins de xocolata amb maduixes i crema de mascarpone:

La culpa de tot, però, la va tenir la Vanessa quan em va preguntar on podria trobar "pollitos" i "plometes" per a les mones que volia preparar per als seus nens. Jo ek vaig oferir a comprar-les-hi i també a fer-li els ous, i em vaig posar mans a la xocolata



I a tot això vaig conèixer una de les models més complertes que mai no he conegut, la subtil Deana, VictoriaH de nom de model. Amb ella he fet una de les sessions més complertes que no feia des de ja fa molt de temps; set canvis d'escenari, roba, complements, etc. Però és que Deana no és només una excel·lent model, és també una magnífica persona amb qui l'enteniment, malgrat la diferència d'idioma, va ser complert.
Aquí us deixo na petita selecció de fotos, a passat un mes i encara em queden cinc sets per triar i revelar.
Poc a poc ho aniré fent, i ja us les aniré ensenyant en properes publicacions.