dimecres, 29 de novembre del 2006

Ahir, presa de possessió del 128è President de la Generalitat

El 28 de novembre de 2006 serà una de les dates que recordaré durant molts anys. Imagineu si era important que fins i tot em vaig posar corbata i americana. A veure si em puc fer amb alguna foto i la publico.
No és que hagi oblidat la data de la presa de possessió del President Maragall, acte al que vaig tenir l'oportunitat d'assistir, però què voleu que us digui, el dia d'ahir serà important per moltes coses.
De totes aquestes moltes coses jo em quedo amb dues, la primera que hi ha un President que no va néixer a Catalunya, què, com molts, és fill de la immigració dels anys 60 i que aquesta és la millor manera de mostrar que a Catalunya és mentida que hi hagi una fractura social, per molt que alguns, des de Madrid, ens vulguin fer veure el contrari.
La segona és que les coses, des de la nit electoral fins ahir, s'han fet d'una altra manera, molt més prudent, aplicant el seny per sobre de tot. Cal que el govern que avui es forma comenci a treballar, doncs no sols no tindrà els 100 dies de marge sinò que, ja veureu, no li donaran ni cinc minuts.

1 comentari:

Jordi Pedret ha dit...

Gonsa,
m'ho vig perdre perquè tenia Comissió de Justícia a Madrid, però entre tots els qui heu escrit i els qui me n'han parlat, heu aconseguir transmetre'm l'emoció del moment.
Ara, a treballar!
Jordi