dimarts, 6 de novembre del 2007

Castanyes, moniatos, panellets ... pobre dieta.

Així és com podria resumir els dies transcorreguts entre el 31 d'octubre i el 4 de Novembre.
Tot va començar amb el sopar, millor dit amb el ressopó, del dia 31. És la nit de la castanyada i cal complir amb el ritual, castanyes i moniatos preparats al forn i panellets comprats a la pastisseria, els preparats a casa encara no els em cuinat.
Vaig preparar el massapà amb la thermomix el dimarts i cal deixar-lo reposar una mica a la nevera abans de prepara les boletes i clavar-hi els pinyons. Clavar els pinyons, gairebé en sentit literal, i fornejar-los va ser feina de dimecres al vespre, mentre anava veient el documental que havia preparat cuatro sobre els caps de la massacre de l'11 de març. En sortir del forn més que panellets semblaven galetes d'ametlla. Em vaig apuntar les modificacions que cal fer per a una propera vegada a veure si encerto més que aquesta.
Dijous 1 vem sopar amb els veïns de l'Estartit, paté mariner, una mena de bocadelia i de guacamole, croquetes, embotits, etc. és a dir coses que "no" engreixen. Cava del Penedés, Rioja criança, moscatell, van servir per fer baixar tot allò que menjàvem.
Divendres hauria sigut un dia de comportar-se si al vespre no haguéssim anat a casa de'n Jordi a jugar al UNO. Capses de galetes, més moscatell, fruits secs van acompanyar les diverses partides que hi vàrem fer. Unes seguint el sistema clàssic i unes altres amb uns sistemes que et permetien no saber si et tocava jugar o no, ni quan havies de deixar anar alguna carta.
Dissabte vem anar a Castelló d'Empúries a dinar ben aviat doncs a les 15:00 teníem la sortida de la primera part de la Ryder Castelló-Gualta parelles, Four-Balls, Medal Play. Vem anar amb en José Antonio, la Marta i l'Albert. Trobareu aquí l'entrada sobre la competició.
Quan vem acabar vem trucar al Jordi per tal d'anar a sopar plegats. Com estaven a Girona mirant unes coses vem quedar a l'espai Gironès per tal de donar una volta pel centre comercial i anar a sopar al Viena de Salt. En resum un altre dia amb la dieta pels aires. Sort que diumenge es van acabar els compromisos i vem poder dinar el que tocava.
Dilluns vaig anar a la Farmàcia del costat de la feina i el resultat era el que m'esperava, un kg més que la setmana anterior, de 77,5 a 78,5. Espero perdre aquest quilet i algun més abans del dimarts 13 que tinc visita amb l'amic Pasqual, el meu metge. Per cert que ja l'he enviat a una amiga per tal que mirin, entre tots dos, d'arreglar alguns dels seus problemes.