divendres, 23 de novembre del 2007

Mundo Golf

Ja sé que em direu que aquest post es correspon més amb el meu blog sobre pitch and putt, però no m'he pogut estar de publicar-lo aquí.
Mundo Golf és una botiga dedicada al material de Pitch and Putt i de Golf que qualsevol aficionat/da pugui necessitar, fustes, híbrids, ferros, wedges, putts, boles, guants, sabates, bosses, roba i complements de les primeres marques com Callaway, Ping, Wilson, Taylor Made, Cleveland, Titleist, Mizuno, etc. Però també hi ha lloc per llibres i DVD,s dedicats a aquest esports.
La vaig trobar per casualitat un dia anant de casa a la feina per un dels quatre camins que faig servir, amb això de la dieta vaig deixar aparcada la moto al pàrquing i em dedico a anar caminant. És el camí que em far passar pels carrers de Còrsega, Equador i Berlin, i aquesta botiga, encara que com ja veureu és més que una botiga, està a la cantonada de Josep Tarradellas i Equador, exactament al número 3 d’Equador.
Deia que és més que una botiga i per a mi ho és. Està dividida en dos pisos, la planta baixa està dedicada al material i a la roba i al soterrani hi ha l'espai dedicat a les classes de golf amb un simulador, un analitzador de swing, una petita zona d'aproach i un putting green amb una gespa artificial molt ben aconseguida.
Però clar d'aquesta botiga, si bé el material és molt bo, el més important són les persones, jo en conec dues en Jorge Pérez i en Oscar Miguel. De Jorge tinc una anècdota, doncs resulta que ens vem assabentar que era l'oncle d'una companya de curs de l'Anna. Oscar, a més de ser professional de golf, és qui porta l'escola de golf. Jo vaig fer una classe amb ell just abans de participar en el torneig de tardor de Gualta, aquell en el que vaig baixar 1,8 punts de handicap i en el que vaig estrenar el putt que els hi va comprar la Montse per regalar-me'l pel meu sant. Crec que hauré de fer la segona abans del torneig de la Creu Roja del 2 de desembre. També els hi hem comprat algunes coses més.
Però, malgrat que van obrir la botiga a principis de setembre fins ahir, dijous, no van fer la inauguració a la que vaig anar amb en David. Hi havia força gent i, a més de canapès i beguda, es feia un concurs d'aproximació amb el simulador virtual del soterrani. Vaig tenir l'ocasió de saludar, a més de Jorge i Oscar, als pares de la Clàudia, la campanya de l'Anna, i a Toni Enciso de Castell de Godmar, també vaig reconèixer en Josep Maria Minguella.
Si esteu interessats en aquest divertit esport ja sabeu per on heu de passar. Jo us aconsello practicar al simulador virtual, se n’obté molt informació.