dijous, 15 de maig del 2008

AVE Sants - Atocha

Ahir, dimecres, vaig tenir d'anar a Madrid, l'amic Juan Carlos m'havia convidat a Ferraz a la presentació en "societat" del programa d'esmenes. Aquest que ja hem fet servir en diverses conferències i convencions i que ha afinat com un bon piano en Ramón.
Tenia dues possibilitats d'anar, en avió o en tren, i finalment em vaig decidir per anar amb AVE. Quin viatge i quina forma de viatjar amics i amigues, s encara no l'he fet servir us la recomano. Vaig triar, tant a l'anada com a la tornada, el viatge directe Sants-Atocha i va ser tot un encert.
Vaig sortir de casa a las 07:10, al quart d'hora ja estava al meu seient, encara recordo l'expresió de Laura quan va llegir el seient que volia.
Puntualment a les 07:30 es va posar en marxa el tren i vaig veure el meu primer error, no dur-me el portàtil. L'AVE és el paradís del portàtil. Tant a l'anada com a la tornada la majoria dels que m'envoltaven en feien servir. Són més de dues hores per trajecte les que pots aprofitar per treballar. A les 10:00 canviava el tren pel metro i entrava a Ferraz a les 10:20. Com veieu de porta a porta van passar 3hores i 10 minuts. Sense les esperes, el mig despullar-se i l'anxovament de l'avió.
Ja sé com siguiré viatjant les properes vegades que hagi d'anar a Madrid