dilluns, 21 d’abril del 2008

21 d'abril

Moltes coses han passat des del darrer post, massa per comentar-les en aquest petit espai.
En aquets dies, però estic entrant en alguns llocs d'aquests que es diuen de comunitat, la versió beta de Microsoft Workspace, el SkyDrive, el meu espai de windows live i ara m'he donat d'alta en això del facebook, que molt bé no sé per a què serveix, ja tenim blogger, flickr, youtube, stage6 i altres llocs, sense oblidar myspace i live space. Avui m'han parlat d'un altre lloc fotolog.com, o sigui "más de lo mismo".
Jo, que vaig donant voltes per la xarxa he fet una troballa, la versió d'una cançó dels mítics Led Zeppelin feta pel grup Show-Ya. Hi ha diferència entre els dos grups, molta diferència.
Ja em direu si sou fidels a l'original o canvieu a la versió. Espero els vostres comentaris

La versió


L'original