divendres, 17 de febrer del 2012

Taller d'il·luminació a estudi. (I)

Com que encara estic revelant les fotos que vaig fer a Sevilla, bé revelant encara no per ara classificant-les i eliminant les que no m'agraden, us vaig deixant les que vaig fer al Taller d'il·luminació al que vaig assistir a mitjans de gener i que també m'ha costat déu i ajuda revelar-les.
El taller el va impartir l'inefable Pere Larrègula assistit per Alex Felez. Amb Ainara Pérez, Alba Noè i Marta García, dilectes models i Susana Mayoral, l'artista del maquillatge.
Dia i mig parlant i provant fonts de llum, modificadors, reflectors. Fent fotos a cada set i intentant dibuixar els diferents esquemes per tal de veure si aconsegueixo recordar-los.
Aquí teniu una mostra de les fotos que vaig fer:

La primera és d'Alba, amb una font de llum dura. Passada a BN, afegit gra i un toc de sèpia. Crec haver aconseguit un efecte d'atemporalitat tant a la foto com a l'edat de la model.
del mateix set sense cap tipus de procés:

El segon set el vam fer amb Ainara, una font de llum gran i llunyana, ombres difuminades..
Al mateix set:

I apa vam anar a dinar.Per la tarda va haver-hi més, però com que és tard ja seguiré ben aviat.