dimecres, 17 de desembre del 2014

Juliol 2014 2a. part. Ginna Pedrós

Finals de juliol va suposar una certa activat fotogràfica gairebé podria dir que frenètica per la meva forma d'entendre darrerament la fotografia amb models. 
Un dia mirant i aprenent de les fotografies que fan uns quants amics meus, alguns dels quals només conec de forma epistolar, me'n vaig trobar unes que va publicar l'amic David Garcia, aka Samo photography, d'una noia, Ginna Pedrós, que vaig trobar molt interessant i amb qui em va venir de gust treballar per ampliar el meu portfoli i la meva sèrie de bikers. La vaig buscar per facebook i li vaig proposar fer una sessió que en principi hauria d'haver estat a l'aire lliure, aprofitant l'estiu i les darreres hores del dia, i que finalment vam fer a l'estudi dels amics David Castillo i Héctor Conesa, BCN estudio fotográfico, un lloc excepcional per fer sessions de fotos i on podia entrar la moto. Us deixo unes quantes fotos de la sessió.






Més fotos al meu set de Ginna a 500px.com