dijous, 18 de desembre del 2014

Juliol 2014 3a. part. Wendy

Què dir de la dolça Wendy? Doncs veureu, quan jo començava en això de la fotografia a estudi, després d'haver-me comprat la meva flamant D5100 i haver deixat les compactes -ja és ben veritat que de gran recuperes afeccions que havies deixat oblidades- vaig decidir-me a fer un taller, això que ara denominen Workshop, d'il·luminació a estudi amb Canonistas impartit pel gran mestre Pere Larrègula. Ja us podeu imaginar quina fila feia jo amb la meva Nikon envoltat de Canons per tot arreu. Deixaré de divagar i aniré al que us volia dir: la primera model a qui vaig fer una foto a un estudi va ser Wendy, no sé si ja us ho havia explicat, però mai està de més.
Bé us deixo unes fotos de la sessió que vam fer a l'estudi de l'amic Pere Carbonell a Vilassar de Mar. Com sempre espero que us agradin, podeu veure més fotos al set de 500px.com