divendres, 13 de febrer del 2015

Novembre i desembre de 2014 - TENDINITIS DE SUPRAESPINÓS!!!!!!!

Sí, amics i amigues, després de la dolorosa sessió de la platja vaig demanar hora amb el meu metge de capçalera que va començar les proves, però que ja em va dir què se'm venia a sobra. Després de la derivació a la traumatòloga i de fer radiografies i ecografies de l'espatlla dreta em va diagnosticar una tendinitis del suspraespinòs de l'espatlla dreta. A tot això cada vegada estava més limitat de moviments la qual cosa va ser que anul·lés dues sessions que tenia previstes de fer i que espero poder fer algun dia, aviat.
Però novembre va permetre:
a.- els primers calçots de la temporada a profitant el nostre desplaçament a l'Estartit

b.- Assistir al curs de sabates de xocolata de l'Escribà Academy


I desembre, com no, va ser el mes dels cakepops de nadal

del canvi de formulació i elaboració de les trufes

I, sobre tot, dels dos pastissos d'aniversari, el de la Montse
 Un Red Velvet amb crema de formatge 

I el del Pepito.
Un òpera, malgrat no es poden apreciar els pisos.

Bé, amb això s'ha acabat l'any .... i amb l'espera que em cridin els de Sagrat Cor per tenir la primera visita de la rehabilitació, una rehabilitació demanada el 19 de novembre de forma urgent i que a 31 de desembre encara espero. I el meu braç cada vegada pitjor.