dimecres, 8 d’abril del 2015

Març 2015 - Anna Avramenko, bombons de passió i fi de la rehabilitació

Finalitzant febrer en veure que la rehabilitació de les implacables mans de Maria feia el seu efecte vaig provar de fer una sessioneta fotogràfica, no gaire temps una horeta o així, per veure com responia l'espatlla. Va coincidir amb un anunci que vaig veure a una web d'aquestes de fotògrafs i models d'una espigada model ucraïnesa que estava de visita per Barcelona. Vam quedar d'acord i ens vàrem anar a BCN Estudi fotogràfic, un lloc on em deixen entrar la moto fins el plató per poder seguir amb la meva sèrie de les Biker-Girls, per cert que si alguna lectora s'anima a formar part del grup només ha de deixar un comentari o enviar-me un correu electrònic.

Va ser una sessió ben curiosa, seguixo dient que necessito millorar i molt el meu anglès, i intensa: una mica de moda, unes quantes fotos més per la incipient sèrie dels elàstics, fotos amb moto, una mica de nu i siluetes; us en deixo alguna foto:







Març també va ser el mes de provar una recepta de bombons de passió que ja fa temps donava voltes i per acompanyar-los uns altres de cacauet amb flor de sal.


Però març també va ser el mes de l'adéu a les meves sessions de rehabilitació, la qual cosa em va provocar una certa tristor, ja m'havia acostumat a les meves tardes amb Maria, la dels dolços ulls verds. Tinc, però, pendent dur-li alguna preparació pastissera. M'ho hauré de pensar molt bé, amb el plum-cake, les trufes i els bombons em sembla que vaig deixar força alt el llistó. Alguna idea?

Al març també vaig fer una sessió més llarga amb Cristina, la meva model de capçalera, però encara no he tingut temps d'editar cap foto, només unes que em va demanar. M'ho hauré de fer perdonar.