dimarts, 12 d’abril del 2016

Febrer de 2016 - Germans Torres; Mousse de Violetes; Mousse de ginebró amb crema de llimona; Paula & Javier

Febrer és aquest mes tan curt de l'any amb 28 dies, però com que aquest és any de traspàs en té 29 la qual cosa ens serveix per recordar que també serà any d'olimpíades malgrat que amb aquests embolics que tenen al Brasil ja veurem què acaba succeint.
Febrer, gràcies a alguna tradició importada, també és el mes de Sant Valentí el patró dels enamorats (i de les enamorades també) malgrat la tradició més nostrada ens recordi que el nostre segueix sent el dia de Sant Jordi, però aquest ja és un altre tema.
Però abans no arribés aquest dia vaig tenir la sort d'assistir convidat per l'amic Ivan Tomàs a un esdeveniment organitzat per Vodafone i Cisco i on vaig tenir la sort de poder-me fer una foto amb els germans Torres, Sergio i Javier. Fantàstiques persones.

Amb en Sergio Torres

Amb en Sergio i en Javier Torres
I com que aquest és un bon motiu com qualsevol altre em vaig decidir a fer un Pastís mousse de violetes, bé en vaig fer dos, un en forma de cor i un altre cilíndric. Sablé breton impermeabilitzat amb xocolata blanca, compota de fruits vermells i mousse de violetes, cobert amb gelatina de violetes, fruits vermells i pètals liofilitzats de violetes i roses. Aquí en teniu algunes fotos:





Però vés aquí que a l'Anna això de les violetes no li va fer gaire pes, amb la qual cosa vaig tirar mà de llibre i vaig fer una recepta del MMAP Ramon Morató que va fer les delícies tant de l'Anna com de la resta de la família. 
Aquí teniu la Mousse de Ginebró amb crema de llimona:



I com que em sobrava temps em vaig decidir a jugar amb una melmelada que em rondava pel cap de ja feia temps, les fotos de la qual les teniu a continuació.
Melmelada de Pinya colada. Amb pinya, coco, sucre i rom blanc aromatitzat amb coco"Malibú". Acidulada amb llima.



Aquí va ser quan vaig veure que necessitava alguna cosa per etiquetar els pots i la resta de preparacions dolces de casa.

I per acabar amb l'amic Javier Doatis vam anar a fer un volt per Montjuïc acompanyats d'aquest jove model que es diu Paula Malfaz. Malauradament no he pogut editar gaires fotos d'aquesta sortida, ja que unes altres ocupacions m'han "robat" el temps.
Us deixo amb tres o quatre fotos d'aquesta sortida. Fins el proper mes.