dijous, 17 de març del 2016

Gener de 2016 - Anna Abstraction

Gener és el mes de començar amb les bones intencions de l'any, la primera de totes, normalment, és voler perdre els kilos de més que els àpats de les festes hi han anat acumulant. Però, com volem perdre kilos si el primer a fer és el dinar d'any nou i després tenim reis i els seus tortells????
Aquest any en vaig fer dos, de tortells, un de normal i l'altre farcit de crema; més d'un kg de massa de brioix millorada on vaig afegir fruita confitada, sucre bolat i, com ja us he dit, crema pastisera en un d'ells. Això sense oblidar les respectives faves, reis i corones. En arribar el vespre, quan tothom va marxar, no en quedava res de cap dels dos.
Com cada any, em plantejo fer menys sessions de fotos, però buscant models que ja conec, o altres que m'agradaria conèixer defugint tant com puc de sessions col·lectives, però sense oblidar les sessions amb un o dos fotògrafs amics. I l'any va començar força bé, amb una de les meves models favorites, i això que només vam coincidir l'any passat, però a qui m'agrada veure cada vegada que es passa per Barcelona, encara que sigui només tres dies i de pas entre ciutat i ciutat.
Anna, ucraïnesa de Kiev, model que desfila a les passarel·les de Milà i Paris, tot un plaer coincidir-hi. Vam quedar i vam anar a l'estudi de Larrègula-Félez, per mi dels millors de Barcelona a fer una mica de tot, a treure profit de tots els racons i raconets.
Al final de la sessió, mentre Anna recollia en Pere em va donar una mala notícia, però aquesta ja us l'explicaré.
Com sempre, i ja em coneixeu, tinc la sessió a mig editar, i és que no es pot treballar amb models tan professionals i tenir tan poc temps per veure les fotos a editar, i això que jo trigo poc editant-les la qual cosa m'obliga a ser més curós en la selecció.
Espero que us agradin les que aquí us deixo. Al final de tot teniu la presentació en diapositives de les fotos de la sessió