diumenge, 5 de febrer del 2006

El meme de les manies

La Nadia m'ha llençat un "meme". Aquesta ja és la segona vegada que em fan un repte d'aquests el primer me'l va fer el Cristian, però anava molt embolicat i no vaig recollir la invitació.
El tema va de dir les cinc manies pròpies. Al contrari que en Crespin em costa dir les meves manies, un no n'és conscient de les que arriba a tenir, que segur que són moltes.
Preguntaré a la família, a l'Albert i la Cristina quines en tinc, però aquí teniu algunes.
- Mossegar-me les pells dels dits de les mans. (A les dels peus amb la "musculatura abdominal" que tinc no arribo).
- Segons l'Asensio i la Cristina, i segur que la Montse està d'acord, dir "allò","d'allà, "aquell" en lloc de dir el que vull dir. Per exemple en lloc de dir "Quin telèfon té en Joan" dir "Quin telèfon té ... aquell" o "Dóna'm ... allò" en lloc de dir "Dóna'm les tisores". El que és més curiós és que l'Albert i en David ja s'han encomanat.
Bé segur que en tinc moltes més que ja aniré publicant, però és que no sóc un maniàtic de les manies.
Ara hauria de convidar a alguns amics de la blogosfera, però segur que sóc l'últim en fer el post i no ha de quedar cap per convidar.

1 comentari:

Anònim ha dit...

No més dues? No t'ho creus ni tu.