divendres, 24 d’agost del 2007

Divendres 24 d'agost

Avui ha estat el dia per donar per acabades les vacances finalitzant les feines bricolatgeres, algunes que ja venien de l'hivern i altres que ja estaven programades per aquest estiu.
Des de l’últim post, i per ordre, han passat diverses coses, la participació amb en David del torneig de nit de Gualta, òbviament no vem quedar dels primers, tretzens, empatats amb altres quatre parelles, del nostre grup, però, i ves per on, ens va tocar en el sorteig de premis una caixa de 24 ampolles de cervesa AK Damm. Les rialles al nostre grup van ser unànimes, sobre tot quan en David va cridar "si no pot beure!". I és que segueixo amb el règim i sense portar-me una cerveseta a la boca.
Vem anar a Colliure, de poc ens hem de tornar sense entrar, mira que n'és de difícil trobar aparcament!. No cal que us digui que el poble té el seu encant, el Palau, la torre de l'església, el castell. Vem fer el recorregut del trenet i seguint la tradició de quan visitem llocs on en fan vaig comprar tres ampolles de vi de Colliure, quan pugui veure ja us comentaré què tal.
Dijous va ser la trobada de Vilopriu. Aquest anys vaig poder treure el nas doncs encara estava a l'Estartit però entre el retràs de 30 minuts en començar i un compromís que havia contret amb anterioritat malauradament vaig tenir de marxar quan parlava en Dani Font i no vaig poder sentir la resta de companys i companyes que, fins a deu, van intervenir. Vaig veure força gent i vaig saludar uns quants que feia temps que no veia i no vaig poder saludar d'altres, entre els que em va fer gracia saluda hi havia en Lluís Armet, a qui no veia des de que va marxar a Madrid com a membre del Tribunal de Cuentas; la Pilar Marcet i en Josep; l'Albert Balada, que ja ha fet un post sobre la trobada i que em va dir que certament es nota el règim; en Toni Castells; Rafael Bruguera; Pere Navarro; Manuela de Madre; MariAngels Cabarrocas; Oscar Saldaña i per descomptat al President i altres companys i companyes. Malgrat que portem una setmaneta de pluges el dia es va aguantar i ahir tarda vem poder gaudir de la presència del sol.
Referent al règim aquesta tarda 'ha trucat l'amic Ivan Tomás per explicar-me que ha llegit el meu blog i que ell també està seguint la dieta "Pronokal". Va començar una setmana abans que jo, just després de Sant Joan i el seu objectiu és perdre 26 kg. dels que ja porta perduts més de la meitat. Portaria més perduts però en el viatge de les vacances va saltar-se la cetosis i la no cetosis.
Encara no he pogut trobar-me amb en Jordi Colomí, Primer Secretari de l'agrupació del Baix Ter, i és quan ell pot jo estic fora i quan jo puc ho està ell. Què hi farem! ho haurem de deixar per un cap de setmana d'aquest que vinguem.
I a partir de dilluns tocarà abandonar els passejos matinals des de casa fins al final de platera canviant la companyia del mar per la dels carrers que envolten el parc de l'escorxador i també tocarà canviar la rutina de vacances per la rutina de la feina i de l'activitat política.
Però això ja vindrà quan toqui.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Amic Francesc, aixó de veure que hi ha més gent amb la dieta Pronokal i que ademés també els hi funciona de maravella, sempre dona ànims. Jo continuo amb la dieta dels sobres i apartir de la setmana que ve, ja aniré incorporant nous aliments. De moment he perdut 18 Kg, i espero acabar el mes de Setembre amb una pèrdua total d'uns 22-23 Kg. Ànims doncs i endavant.