divendres, 3 de gener del 2014

Feliç 2014 a tothom, però anem a parlar de Novembre

Novembre va ser el mes de la reafirmació pastissera, i com no podia ser d'altra manera vaig visitar BCN&Cake, la Fira de la rebosteria creativa.
Perfectament organitzada, aquest any l'organització, entre els quals es troba l'estupenda Anabel Lope, va decidir migrar de la Fira de Barcelona al Centre de Convencions de Catalunya, gairebé d'una punta a l'altra de Barcelona.
Gran quantitat de tallers, conferències, cursos, demostracions van servir per amenitzar la visita, sense oblidar la quantitat de productes, estris, llibres i maquinària que s'oferien al munt d'estands que omplien el centre. Vaig veure molt encertats els de Bosch, més que els de Kitchen Aid, ja que oferien els seus productes en venda directa a uns preus molt, però molt, interessants mentre que els segons t'enviaven a la seva xarxa de distribuïdors. Pel cap baix calculo que deurien vendre gairebé dos centenars de màquines, que en tres dies no està malament, crec jo.
Però també hi havia concurs de pastisseria, i t'hi trobaves encara que no volguessis. Només entrar hi havia tot el seguit de pastissos de bodes, de contes, cupcakes, flors de sucre, etc., i el gran pastís que l'obrador de la pastisseria Escribà havia preparat per la fira.










Fotografies? Doncs també, però menys, vaig assistir a un taller organitzat pels amics de LF Photo Agency i impartit pel Director Coke Serrano sobre retrat de caràcter i com obtenir interessants expressions dels models. 









Estic orientant la meva afecció fotogràfica i hauré de prendre, ben aviat, una determinació.

Bé espero que us hagin agradat tant les fotos dels pastissos com les del taller de fotografia.

Una abraçada i feliç any 2014.